Naar Nusa Lembongan🛥

8 juni 2019 - Nusa Lembongan, Indonesië

5 juni:
Vanmorgen om 11.00 uur werden we opgehaald door de taxi van de vaarmaatschappij waarmee we naar Nusa varen vandaag; Rocky Fast Boat Cruise. Het was perfect geregeld. Ongeveer een half uurtje varen en we werden zelfs met taxi's van deur tot deur gebracht. Onze zware tassen werden direct uit handen genomen,  dus we hoefden alleen maar te genieten van de trip.😊

Bij aankomst bij het hotel, keken we onze ogen uit. In één woord: wauwwie!!!🤩🤗🤩 We verblijven bij Komodo Garden. Er staan 8 huisjes en een bar om een zwembad heen. Het ziet er allemaal geweldig uit. Een verblijf waar we enorm naar uit keken en al onze verwachtingen meer dan waar maakt. Het personeel is vriendelijk, het zwembad is geweldig en... we hebben een buitendouche en buiten wc. Jeeeejj!🤗🤗

Nusa Lembongan is een klein eiland. We hebben een scooter gehuurd en zijn direct een kijkje gaan nemen bij Sunset Beach. Een mooi wit strand turquoise water, zoals je in de reisboeken terug vindt. De golven waren vrij hoog en het ligt tussen twee heuvels in. Een prachtig plaatje.😍

We hebben met de scooter een rondje gereden over het eiland. Het is hier ontzettend rustig. Deze omgeving van Indonesië wordt al minder bezocht in verband met alle negatieve berichten in het nieuws; alle aardbevingen van vorig jaar, de Tsunami en de op dit moment dreigende vulkaan op Bali. Er zijn wel een aantal toeristen die je vooral overdags ziet, maar na etenstijd is het hier ontzettend rustig. Wij denken dat er overdags vooral dagjes mensen komen vanuit Bali waardoor de avond en zo rustig zijn. We kopen daarom wat te drinken bij de supermarkt en doen lekker een drankje op ons balkon aan het zwembad.😊

1. Patricia:
    8 juni 2019
    Ziet er weer geweldig uit! Echt genieten! 😍
  2. Albert snijder:
    8 juni 2019
    Geweldig, ziet er goed uit