Van beachclub naar zonsondergang tot restaurant

10 juni 2019 - Nusa Lembongan, Indonesië

7 juni:
Ons huisje staat aan het zwembad, dus zodra we wakker werden, trokken we onze zwemkleding aan om een duik te nemen. Hoe kan je nóg lekkerder wakker worden dan direct een paar baantjes te trekken?😍

Vandaag gaan we de Nusa eilanden verkennen met de scooter.🛵 We begonnen met een rondje over ons 'eigen' eilandje waar we zitten; Nusa Lembongang. Daarna zijn we over de brug gereden naar Nusa Cenang. We hebben veel mooie uitzicht punten gezien en zijn geëindigd bij een pool- en beachclub waar we de rest van de middag hebben door gebracht.🍹 Een geweldig stekkie (zie de foto's)! We hebben hier een aantal mensen ontmoet, waaronder een Nederlands stel en een man uit Los Angeles. We hebben een heerlijke middag gehad en spraken met hen af tijdens zonsondergang bij de Cloudclub op Sunsetpoint.

De zonsondergang was niet om over naar huis te schrijven, want na een ontzettend zonnige middag verdween de zon tijdens het ondergaan achter de wolken en was de sensatie snel over.😂 Dat maakte de gezelligheid er niet minder op, dus zijn we nog lekker blijven loungen in de zitzakken met een cocktailtje en een muziekje erbij waarna we met zijn 5en richting een restaurant gingen op aanraden van de Amerikaan: Restaurant Lemongrass. Daar aangekomen troffen we een vriend van hem, een Duitser, waarna we met zijn 6en aan tafel gingen. We hebben in dit restaurant tot nu toe het lekkerst gegeten. Ook was er enorm goede live muziek. Ze speelden echt heel goed! Het blijft ook zo leuk om mensen te leren kennen en op zo'n manier tijd met ze door te brengen. We hebben echt weer een top dag gehad!😊🤗